27.9 C
Rhodes
Δευτέρα, 3 Αυγούστου, 2020

Αλλάζουν όλα στη φορολογία αυτοκινήτων

Επικαιρότητα

Συζητούν πάλι για lockdown και sms!

Συναγερμός έχει σημάνει στις αρχές, λόγω της ραγδαίας αύξησης των κρουσμάτων κορωνοϊού, που σήμερα άγγιξαν τα 110. Ήδη, η κυβέρνηση φέρεται αποφασισμένη να λάβει και...

Α. Καμπουράκης: Ο χειμώνας θα είναι πολύ βαρύς στη Ρόδο

Αντώνης Καμπουράκης: «Η λύση θα έρθει από τις δυνατότητες που υπάρχουν» Λίγο πριν ο Δήμαρχος Αντώνης Καμπουράκης εμφανίστηκε αρκετά προβληματισμένος και αναφέρθηκε εκτενώς στην κατάσταση...

Nάσος Ρόγκας: Επιστρέφει με καθημερινή εκπομπή στον Notos 97,8

Ολοκληρώθηκε ο πρώτος κύκλος εκπομπών στο δικό σας αγαπημένο ραδιόφωνο, στην δική σας αγαπημένη ραδιοφωνική συχνότητα notos 97,8 έγραψε ο Νάσος Ρόγκας στο προσωπικό...

Ιζετ Siex: Παραδίδει μαθήματα φιλανθρωπίας ο Ρομπέν των Φτωχών

Παραδίδει μαθήματα φιλανθρωπίας ο Ρομπέν των Φτωχών Ιζετ Siex καθώς και η οικογένεια του, δεν λαμβάνει καμία συνδρομή, τον στηρίζουν οι συντοπίτες του και...

31χρονος Ροδίτης κατηγορούμενος για κατοχή και διάθεση υλικού παιδικής πορνογραφίας

Σε δίκη ενώπιον του Μικτού Ορκωτού Δικαστηρίου της Κω παραπέμφθηκε για την 11η Ιανουαρίου 2021, ένας 31χρονος Ροδίτης κατηγορούμενος για κατοχή και διάθεση υλικού...

Ζευγάρι αλλοδαπών με κορωνοιό στο νοσοκομείο της Ρόδου

Ζευγάρι αλλοδαπών που διαμένει σε μεγάλη ξενοδοχειακή μονάδα της Ρόδου μετά από ήπια συμπτώματα, μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο της Ρόδου όπου διαπιστώθηκε οτι και οι...

Το νέο φορολογικό σχέδιο δεν φέρνει μόνο κίνητρα για επενδυτές και ξένους συνταξιούχους.Αναμορφώνει πλήρως το τοπίο στην φορολόγηση των αυτοκινήτων, αλλάζοντας το σύνολο των συντελεστών επιβολής τέλους ταξινόμησης.

Το νέο σύστημα αφορά τόσο τα επιβατικά όσο και τα φορτηγά οχήματα ιδωτικής χρήσης και στηρίζεται στην προοδευτική φορολόγησή τους ανάλογα με την παλαιότητα του οχήματος και την ενεργειακή αποδοτικότητά του. Αναμορφώνονται αναλογικότερα οι προσαυξήσεις οι οποίες επιβάλλονται με βάση την αντιρρυπαντική τεχνολογία EURO.   Προσαυξάνεται το τέλος ταξινόμησης για τα αυτοκίνητα με πρώτη ημερομηνία ταξινόμησης έως τις 31 Αυγούστου 2018.

Μεγάλοι κερδισμένοι οι ιδιοκτήτες υβριδικών αυτοκινήτων για τα οποία μειώνεται περαιτέρω το τέλος ταξινόμησης υβριδικών αυτοκινήτων. Διατηρείται επιπλέον η απαλλαγή του 50% του αναλογούντος τέλους ταξινόμησης για υβριδικά αυτοκίνητα με περισσότερους ρύπους, καθώς και η πλήρης απαλλαγή για τα ηλεκτροκίνητα ΕΙΧ.

Σημειώνεται ότι το νέο νομοσχέδιο καταργεί την υφιστάμενη πρόβλεψη για τη δυνατότητα φορολόγησης μεταχειρισμένων οχημάτων με πρώτη κυκλοφορία στην ΕΕ πριν από την 01.06.2016, με βάση το προϊσχύον καθεστώς φορολόγησης (ιστορικό τέλος).

Αναλυτικότερα:

1. Επιβατικά αυτοκίνητα της δασμολογικής κλάσης 87.03 της Συνδυασμένης Ονοματολογίας (Κανονισμός ΕΟΚ 2658/1987 του Συμβουλίου της 23ης Ιουλίου 1987 ΕΕ L της 7.9.1987), υποβάλλονται σε τέλος ταξινόμησης επί της φορολογητέας αξίας, όπως αυτή διαμορφώνεται σύμφωνα με το άρθρο 126 του ν.2960/2001 και το άρθρο 4 του ν.1573/1985 (Α’ 201).

2 α) Οι συντελεστές του τέλους ταξινόμησης της παρ. 1 ορίζονται σύμφωνα με την ακόλουθη κλίμακα προοδευτικής φορολόγησης:

2 β) Για αυτοκίνητα οχήματα τρίκυκλα ή τετράκυκλα που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής του Κανονισμού 168/2013 (ΕΕ) και της Οδηγίας 2002/24/ΕΚ του Συμβουλίου της 18ης Μαρτίου 2002 (EE L 124 της 9.5.2002) και πληρούν εκ κατασκευής τις προδιαγραφές του 6 Κανονισμού 168/2013 (ΕΕ) ή της Οδηγίας 2002/51/ΕΚ ή μεταγενέστερης, οι συντελεστές τέλους ταξινόμησης ορίζονται ως ακολούθως:

3. Για τα επιβατικά αυτοκίνητα της παρ. 1, των οποίων η εκπεμπόμενη μάζα διοξειδίου του άνθρακα -CO2 (συνδυασμένος κύκλος) είναι: α) μικρότερη ή ίση των εκατό (100) γρ./χλμ, οι συντελεστές του τέλους ταξινόμησης της περ. α’ της παρ. 2 μειώνονται κατά 5%, β) μεγαλύτερη από εκατόν είκοσι (120) και μικρότερη από ή ίση με εκατόν σαράντα (140) γρ./χλμ, οι συντελεστές του τέλους ταξινόμησης της περ. α’ της παρ. 2 αυξάνονται κατά δέκα τοις εκατό (10%), γ) μεγαλύτερη από εκατόν σαράντα (140) και μικρότερη από ή ίση με εκατόν εξήντα (160) γρ./χλμ, οι συντελεστές του τέλους ταξινόμησης της περ. α’ της παρ. 2 αυξάνονται κατά είκοσι τοις εκατό (20%), δ) μεγαλύτερη από εκατόν εξήντα (160) και μικρότερη από ή ίση με εκατόν ογδόντα (180) γρ./χλμ, οι συντελεστές του τέλους ταξινόμησης της περ. α’ της παρ. 2 αυξάνονται κατά τριάντα τοις εκατό (30%), ε) μεγαλύτερη από εκατόν ογδόντα (180) και μικρότερη από ή ίση με διακόσια (200) γρ./χλμ, οι συντελεστές του τέλους ταξινόμησης της περ. α’ της παρ. 2 αυξάνονται κατά σαράντα τοις εκατό (40%), στ) μεγαλύτερη από διακόσια (200) και μικρότερη από ή ίση με διακόσια πενήντα (250) γρ./χλμ, οι συντελεστές του τέλους ταξινόμησης της περ. α’ της παρ. 2 αυξάνονται κατά εξήντα τοις εκατό (60%), ζ) μεγαλύτερη από διακόσια πενήντα (250) γρ./χλμ, οι συντελεστές του τέλους ταξινόμησης της περ. α’ της παρ. 2 αυξάνονται κατά εκατό τοις εκατό (100%).

- Advertisement -

Τελευταιές Ειδήσεις

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ