8.2 C
Munich
Τρίτη, 29 Σεπτεμβρίου, 2020

Αντιδράσεις Ελλήνων ξενοδόχων για κακές πρακτικές ακυρώσεων της Booking.com λόγω COVID-19

Επικαιρότητα

Yπόθεση Θεμελίνας Φαγά, εκ νέου εξαπάτηση

Του Πέτρου Καπερναράκου Αγαπητοί φίλοι και φίλες! απευθύνομαι σε όλους εσάς που γνωρίζετε την ιστορία της κ. Θεμελίνας Φαγά! πριν από λίγη ώρα μου ήρθε...

Ορίστηκαν οι αντιδήμαρχοι στον Δήμο Ρόδου

Ορίστηκαν σήμερα από τον δήμαρχο Ρόδου κ. Αντώνη Καμπουράκη οι αντιδήμαρχοι στον Δήμο Ρόδου. Πιο συγκεκριμένα: -Ορίστηκε η Δημοτική Σύμβουλος της πλειοψηφίας  Κιαχαγιά Μαγόγλου Τσαμπίκα ως...

Επιχειρήσεις, δήμος, αστυνομία, περιφέρεια,δικηγόροι και δημοσιογράφοι στην παρουσίαση του νέου βιβλίου του Κώστα Θανόπουλου

Πραγματοποιήθηκε το Σάββατο το απόγευμα στο cafe Gallery στην Ρόδο η παρουσίαση του νέου βιβλίου του προέδρου της σκλήρυνσης κατά πλάκας Νοτίου Αιγαίου κ....

Μου στάθηκε ο Ιζέτ Siex την περίοδο της Καραντίνας

Η πληροφορία είναι απόλυτα διασταυρωμένη, την περίοδο της καραντίνας τα πράγματα για πολλούς ήταν δύσκολα οικονομικά,δεν είχα κάρτα στο κινητό μου δεν μπορούσα να...

Oι οδηγοί ταξί Ρόδου δίπλα στον σύλλογο ΠΑΜΕΑ

Ευχαριστούμε τους οδηγούς των ταξι της πιάτσας στο αεροδρόμιο για τα καπάκια πού μας έδωσαν σήμερα καθώς και την κυρια Δούκισσα Σταματίου για τις...

Ποιο πολιτικό τοπικό πρόσωπό της Ρόδου παίρνει υπεργολαβίες στα Μαριτσά;

Και ενώ ο ιός έχει γονατίσει την Ελλάδα και το ένα lockdown διαδέχεται το άλλο, την ώρα που οι λοιμωξιολόγοι  έχουν τρελάνει κυβέρνηση και...

Μέσω της εφαρμογής Force Majeure (συνθήκες Ανωτέρας Βίας) η Booking.com έχει προχωρήσει σε μονομερείς ακυρώσεις κρατήσεων, χωρίς προηγούμενη συμφωνία ή έγκαιρη ενημέρωση του ξενοδόχου. Η διαδικασία που έχει ακολουθήσει είναι η αποστολή μαζικών μηνυμάτων σε πελάτες, ενημερώνοντάς τους πως έχουν τη δυνατότητα δωρεάν ακύρωσης και επιστροφής χρημάτων. Αυτή η πρακτική, δυστυχώς, έχει διαπιστωθεί όχι μόνο στο διάστημα έως τις 30 Απριλίου, διάστημα κατά το οποίο έχει επιβληθεί το “Force Majeure” (ανωτερά βία), αλλά και σε κρατήσεις σε μεταγενέστερες ημερομηνίες, Ιουνίου, Ιουλίου κ.λπ., γεγονός που έχει θορυβήσει πολλά ξενοδοχεία.

Επιπλέον έχουμε και περιπτώσεις κατά τι οποίες οι πελάτες συμφωνούν σε μεταφορά της κράτησης για το 2021 και τελικά η Booking.com στέλνει στον πελάτη ακύρωση (με την δικαιολογία ότι πρόκειται για αυτοματοποιημένη απάντηση από το σύστημα, άσχετα αν έχει γίνει μεταβολή της αρχικής κράτησης). Τελικά, ο πελάτης θεωρεί την κράτησή του ακυρωμένη. Τα δε ξενοδοχεία ενημερώνονται από τον πελάτη πως η έκβαση προέκυψε μετα από παρότρυνση της ίδιας της Booking.

Ως εκ τούτου, έχει ξεκινήσει μία πρωτοβουλία, ζητώντας την παρέμβαση των αρμόδιων θεσμικών οργάνων του τουρισμού της χώρας μας,
ώστε να γίνει αυστηρή σύσταση στην εν λόγω εταιρεία.

Τα αιτήματα που διατυπώνονται είναι η ομαλότερη διαχείριση των κρατήσεων και εξυπηρέτηση των πελατών από τα ξενοδοχεία, καθώς και η έκδοση credit voucher για μεταφορά της κράτησης του πελάτη σε νέες ημερομηνίες, αντί της ολικής επιστροφής χρημάτων.

Το γκρουπ που έχει ξεκινήσει στο Facebook στις 23 Μαρτίου 2020, με την πρωτοβουλία, λέγεται Fight the bad practices of Booking.com και μετρά ήδη 660 μέλη έως σήμερα, εκ των οποίων πολλοί ξενοδόχοι και επαγγελματίες του τουρισμού.

Η επιστολή που συστάθηκε από την ομάδα “Fight the bad practices of Booking.com” αναφέρει, μεταξύ άλλων ότι μέσω της εφαρμογής Force Majeure (συνθήκες Ανωτέρας Βίας) όπως αναφέρεται στο Συμβόλαιο της στο 2.9 άρθρο, η εταιρεία προβαίνει σε μονομερείς ακυρώσεις κρατήσεων, χωρίς προηγούμενη συμφωνία ή έγκαιρη ενημέρωση του ξενοδόχου, απαιτώντας από τα ελληνικά ξενοδοχεία να κάνουν επιστροφές χρημάτων εντός 5 ημερών (που κάτι τέτοιο δεν αναφέρεται στο συμβόλαιο).

Το γκουπ τονίζει στην επιστολή ότι οι πρακτικές αυτές έχουν διαπιστωθεί όχι μόνο στο διάστημα έως 30/04 κατά το οποίο έχει επιβληθεί το Force Majeure, αλλά και σε κρατήσεις σε μεταγενέστερες ημερομηνίες Ιουνίου, Ιουλίου κλπ, γεγόνος που έχει θορυβήσει όλα τα ξενοδοχεία. Έτσι, αφαιρείται από τα ξενοδοχεία το δικαίωμα να μιλήσουν με τον πελάτη, και να προσπαθήσουν έστω να διαπραγματευτούν ενδεχομένως αλλαγή των όρων κράτησης, μεταφορά σε νέες ημερομηνίες ή ό,τι το ξενοδοχείο θεωρεί ως λύση για τη διαχείριση των δικών του κρατήσεων πάντα σε απευθείας επικοινωνία με τον πελάτη που στο κάτω – κάτω θα φιλοξενηθεί στο κατάλυμα, άρα είναι ευθύνη πλέον του ξενοδοχείου η εξυπηρέτηση του.

Για το λόγο αυτό ζητάται άμεσα η παρέμβαση όλων των αρμόδιων θεσμικών οργάνων του τουρισμού της χώρα ώστε να γίνει αυστηρή σύσταση στην εν λόγω εταιρεία.

- Advertisement -

Τελευταιές Ειδήσεις

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Νομικά εναντίον του Γιάννη Κουμέντου η ΠΡΩΤΗ ΕΚΔΟΣΗ

O Γιάννης Κουμέντος προχώρησε πρίν από λίγο σε απρεπές ανάρτηση εναντίον του Νάσου Ρόγκα. Ο Γιάννης Κουμέντος δεν αντέχει την κριτική που οι άλλοι...

Yπόθεση Θεμελίνας Φαγά, εκ νέου εξαπάτηση

Του Πέτρου Καπερναράκου Αγαπητοί φίλοι και φίλες! απευθύνομαι σε όλους εσάς που γνωρίζετε την ιστορία της κ. Θεμελίνας Φαγά! πριν από λίγη ώρα μου ήρθε...

Ορίστηκαν οι αντιδήμαρχοι στον Δήμο Ρόδου

Ορίστηκαν σήμερα από τον δήμαρχο Ρόδου κ. Αντώνη Καμπουράκη οι αντιδήμαρχοι στον Δήμο Ρόδου. Πιο συγκεκριμένα: -Ορίστηκε η Δημοτική Σύμβουλος της πλειοψηφίας  Κιαχαγιά Μαγόγλου Τσαμπίκα ως...

Έχασε την ψυχραιμία του ο Γ. Κουμέντος μετά τα αρνητικά σχόλια για τον Τόνυ Μαρτίνι σε αναρτησή του στο facebook

Ο Δημοσιογράφος Γιάννης Κουμέντος έχει αποφασίσει κατόπιν εντολών του αφεντικού του Τσαμπίκου Δέμελου να κηρύξει τον πόλεμο στην ηλεκτρονική εφημερίδα ΠΡΩΤΗ ΕΚΔΟΣΗ. Τι έγραψε όμως...

Επιχειρήσεις, δήμος, αστυνομία, περιφέρεια,δικηγόροι και δημοσιογράφοι στην παρουσίαση του νέου βιβλίου του Κώστα Θανόπουλου

Πραγματοποιήθηκε το Σάββατο το απόγευμα στο cafe Gallery στην Ρόδο η παρουσίαση του νέου βιβλίου του προέδρου της σκλήρυνσης κατά πλάκας Νοτίου Αιγαίου κ....

Μου στάθηκε ο Ιζέτ Siex την περίοδο της Καραντίνας

Η πληροφορία είναι απόλυτα διασταυρωμένη, την περίοδο της καραντίνας τα πράγματα για πολλούς ήταν δύσκολα οικονομικά,δεν είχα κάρτα στο κινητό μου δεν μπορούσα να...

Oι οδηγοί ταξί Ρόδου δίπλα στον σύλλογο ΠΑΜΕΑ

Ευχαριστούμε τους οδηγούς των ταξι της πιάτσας στο αεροδρόμιο για τα καπάκια πού μας έδωσαν σήμερα καθώς και την κυρια Δούκισσα Σταματίου για τις...

Izet Siex: Ο Ρομπέν τον Φτωχών στηρίζει τους πληγέντες στην Καρδίτσα, ο γίγαντας με την χρυσή καρδιά δηλώνει παρόν.

Η ΠΡΩΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ το Σαββατοκύριακο βρέθηκε στο νησί της Ρόδου. Είδε από κοντά τον Izet Siex και διαπίστωσε διά όμασι το τεράστιο φιλανθρωπικό τού...

Στην Νέα Δημοκρατία της Δ.Ε.Ε.Π Δωδεκανήσου σφάζονται για την καρέκλα

Του Νάσου Ρόγκα Τα social media γνωστής πολιτικού της Νέας Δημοκρατίας της Δ.Ε.Ε.Π Δωδεκανήσου δίνουν την μάχη προκειμένου να καταλάβουν ή μάλλον να πείσουν τους...

Ποιο πολιτικό τοπικό πρόσωπό της Ρόδου παίρνει υπεργολαβίες στα Μαριτσά;

Και ενώ ο ιός έχει γονατίσει την Ελλάδα και το ένα lockdown διαδέχεται το άλλο, την ώρα που οι λοιμωξιολόγοι  έχουν τρελάνει κυβέρνηση και...
<