Συνάντηση του Περιφερειάρχη Γ. Χατζημάρκου με τον πρόεδρο Δ.Ε.Η. Γιώργο Στάσση Αυτοδιοίκηση 18 Μαΐου 2026 Καλημέρα και καλή εβδομάδα! Οι πρωτοβουλίες και οι δράσεις που έχουμε αναπτύξει με στόχο την Βιωσιμότητα ξεκίνησαν με την Τήλο…