Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026

Στην σημερινή πρωινή ανάρτηση του ο Περιφερειάρχης σημειώνει

Ένα ακόμα έργο ουσίας για τη Χάλκη περνά στην επόμενη φάση.
Οι Εγκαταστάσεις Επεξεργασίας Λυμάτων της Χάλκης, τίθενται σε δοκιμαστική λειτουργία τον Σεπτέμβριο, σηματοδοτώντας ένα σημαντικό βήμα για την αναβάθμιση των υποδομών του νησιού, την προστασία του θαλάσσιου περιβάλλοντος και τη βελτίωση της καθημερινότητας κατοίκων και επισκεπτών.
Με σχέδιο και συνέπεια, δημιουργούμε ένα πιο καθαρό και βιώσιμο μέλλον για την Χάλκη και όλα τα νησιά μας. Ενα ακόμα έργο εκτός των αρμοδιοτήτων μας, γιατί κανένα νησί μας δεν είναι μόνο του
Καλημέρα!
Leave A Reply

Exit mobile version