Τρίτη, 26 Ιανουαρίου, 2021

Marriott International: Και νέα σοβαρή υποκλοπή στοιχείων πελατών των ξενοδοχείων της

Επικαιρότητα

Με γραπτή επικοινωνία της η Marriott International αναφέρει την υποκλοπή προσωπικών δεδομένων έως 5,2 εκατ. πελάτων της. Τον Νοέμβριο του 2018, ο ξενοδοχειακός κολοσσός αποκάλυψε ότι είχε υποστεί μία από τις μεγαλύτερες παραβιάσεις στην ιστορία της, καθώς είχαν υποκλαπεί στοιχεία 500 εκατομμυρίων ανθρώπων που είχαν κάνει κράτηση σε ξενοδοχείο Starwood. Χθες η Marriott ανακοίνωσε ξανά ότι χτυπήθηκε και πάλι, με κίνδυνο διαρροής στοιχείων για έως 5,2 εκατομμύρια πελάτες.

 

Τα στοιχεία, που θεωρείται ότι εκλάπησαν, είναι τα εξής:

  • Πληροφορίες επικοινωνίας (όνομα, ταχυδρομική διεύθυνση, e-mail, και τηλεφωνικός αριθμός)
  • Πληροφορίες λογαριασμού προγραμμάτων ανταπόδοσης (αριθμός λογαριασμού και ποσά πόντων, αλλά όχι κωδικοί)
  • Επιπλέον προσωπικά δεδομένα (εταιρία εργασίας, φύλο, ημερομηνία γέννησης)
  • Πληροφορίες συνεργασιών με εταιρίες μέσω προγραμμάτων ανταπόδοσης
  • Προτιμήσεις διαμονής, δωματίου, και γλώσσας επικοινωνίας.

Η Marriott International έχει δημιουργήσει ειδική ιστοσελίδα, όπου οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να ενημερωθούν περαιτέρω, ενώ έχουν δημιουργηθεί και τηλεφωνικά κέντρα, τα οποία λειτουργούν από Δευτέρα έως Παρασκευή. Επιπλέον, παρέχεται  δωρεάν ετήσια συνδρομή στο πρόγραμμα  IdentityWorks, το οποίο ελέγχει και καταγράφει τα προσωπικά δεδομένα των πελατών.

 

- Advertisement -

Τελευταιές Ειδήσεις

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ