Μία “ερυθρόλευκη” συνάντηση είχε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης το πρωί της Παρασκευής (29/5) καθώς στο Μαξίμου βρέθηκαν μέλη της ομάδας του Ολυμπιακού που πριν λίγες μέρες κατέκτησε την …
Μία “ερυθρόλευκη” συνάντηση είχε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης το πρωί της Παρασκευής (29/5) καθώς στο Μαξίμου βρέθηκαν μέλη της ομάδας του Ολυμπιακού που πριν λίγες μέρες κατέκτησε την …