Οι ψεύτες της μιας κάποιας νομαρχιακής του ΠΑΣΟΚ καλύτερα να σιωπήσουν αν δεν θυμούνται.
Σε καμία περίπτωση δεν πρόκειται να δημοσιεύσω ένα δελτίο τύπου γεμάτο από παραλογισμό, χυδαιότητα ψεμάτων και αλαζονικής φρίκης. Για να σε σεβαστεί κάποιος πρέπει να κάνεις ακριβώς το…