ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΑ

Οι κήρυκες της ασχήμιας, της κακογουστιάς, της αδιαφορίας, της αδράνειας, της “κουλτούρας του τίποτα”.

Όχι μόνο αισθητικά άθλιο το πεζοδρόμιο, αλλά και εξόχως επικίνδυνο. Παρακολουθούσα νωρίτερα σήμερα το μεσημέρι την προσπάθεια ενός επισκέπτη με κινητικά προβλήματα να περάσει από το σημείο, κρατώντας…

Read more