Η αχαριστία στον άνθρωπο είναι ένα από τα χειρότερα μειονεκτήματα του Βασίλη.
Η αχαριστία στον άνθρωπο είναι ένα από τα χειρότερα μειονεκτήματα του. Να είσαι αχάριστος, αγνώμονας, λαϊκιστής. Ο Βαγιανάκης σήμερα ξεπέρασε κάθε όριο. Τον άκουγα στην επανάληψη και λέω…