Για πες μας κύριε Τσίκκη, όχι σε εμας, αλλά στην κοινωνία, στο ροδιακό λαό ο οποίος σε ψηφίζει. Εσύ πότε τα βρήκες με τον Αλέξανδρο Κολιάδη; Δεν έχεις λίγο ντροπή επάνω σου να βγάζεις δελτία τύπου εναντίον του Γερονικόλα; Εσύ που ξέρεις την ιστορία την αληθινή και όχι το παραμύθι αφήγημα που σήμερα έδωσες στην κοινωνία για να σώσεις το αφεντικό σου τον Αλέξανδρο Κολιάδη;
Μετά την σιωπή απέκτησες φωνούλα κύριε Τσίκκη, βγάζεις και γλώσσα και έρχεσαι και μας λες παραμύθια της χαλιμάς;
«Κρείττον του λαλείν το σιγάν» κύριε Τσίκκη.
Σε προγραμματισμένο ραντεβού εγώ με τον Αλέξανδρο Κολιάδη στην Αθήνα. Του έκανα παράπονα για τα όσα χυδαία σου έκανε προεκλογικά και έβγαινες και ”έκλαιγες” αν θυμάσαι στα μέσα μαζικής ενημέρωσης.
Κλέφτη σε φώναζε και μας παρακάλαγες να σε στηρίξουμε τα μέσα μαζικής ενημέρωσης. Στον εισαγγελέα σε πήγε ο Βαγιανός με τον Κολιάδη για κακοδιαχείριση της ΔΕΥΑΡ. Φράγκο δεν βρήκε μέσα, έτσι ισχυριζόταν. Τώρα που υπόθεση πάει στο αρχείο τώρα λαλείς σαν καρδερινοκάναρο;
«Κρείττον του λαλείν το σιγάν» κύριε Τσίκκη.
Σε προγραμματισμένο ραντεβού εγώ με τον Αλέξανδρο Κολιάδη στην Αθήνα. Του έκανα παράπονα για τα όσα χυδαία σου έκανε προεκλογικά. Ο Κολιάδης με κοίταξε και μου είπε: Νάσο, αυτή την εντύπωση έχεις για μένα; Σήκωσε το κινητό του, έβαλε ανοιχτή ακρόαση, σε κάλεσε, Θυμάσαι Δημήτρη μου τι απάντησες;
ΕΛΑ ΔΗΜΑΡΧΑΡΑ ΜΟΥ.
Η σιωπή είναι χρυσός Δημήτρη. Η ντροπή ντρέπεται Δήμήτρη.
Και όταν ο Καμπουράκης σε καλούσε γιατί δεν του σήκωσες το τηλέφωνο; Γιατί τον θεωρούσες υπεύθυνο για την καταστροφή σου την προσωπική.
Κατάλαβες γιατί βρίσκεστε εκεί που βρίσκεστε; Γονατισμένοι, υπόδουλοι, στρατιωτάκια στον μεγάλο Αλέξανδρο Κολιάδη. Υποταγμένοι.

